خرید و دانلود تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

هدف از این پایان نامه تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز در میان مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان است

دانلود تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز تاثیر اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز تاثیر کیفیت درک شده بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز پایان نامه ارزش ویژه برند سبز

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 1501 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 250

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

 
 
 
 
 
چکیده
هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر

ادامه مطلب


مطالب تصادفی